Det var da værd at prøve.

tirsdag den 1. marts 2011

Kære mænd

Jeg har lidt svært ved at forstå at mange føler sig støt og bliver fornærmede, det jeg skriver er jo kun min holdning til det jeg ser. Vil ikke på nogen måde genere nogen, jeg elsker mænd og har mange mandlige venner. Måske udtrykker jeg mig forkert, ved jo godt I ikke følges ud for at købe tøj og ose i butikkerne, det er jo sådan noget kvinder gør - :-). Vil prøve at sige at I jo kunne spørge en veninde eller jeres kone/kæreste om hjælp uden at det er hende der bestemmer men kun vejleder, ja det er jo et helt arbejde i sig selv.
Man siger klæder skaber folk - det er ikke helt forkert. Der har været mange udsendelser og artikler om kvinder som har fået en makeover, og sikke en forskel, når hun lige har fået lidt hjælp til hår, farver, snit, make-up,briller osv. men det er sjældent at det er mænd vi ser, hvorfor ikke?
Indrøm at inderst inde vil I gerne have fornemmelsen af at være den flotte fyr, udstråle selvtillid og charme m.m. Nu håber jeg at kun de som syntes der kan være bare lidt om det jeg mener tager det til sig. Alle I andre som bare forstår det der, behøver jo ikke føle sig ramt.

Ingen kommentarer: