Det var da værd at prøve.

mandag den 7. marts 2011

Kan vi undvære mænd.......

nogle kvinder siger JA, jeg siger NEJ vi har brug for hinanden, vi er hinandens supplement, der er stor brug for både den mandlige og kvindelige side. Børn har bedst af at vokse op med en spejling af begge køn for at blive hele mennesker. Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke kan undvære mænd hverken som kæreste/ægtefælle/far eller som sparringspartner. Det jeg savner er at vi som kvinder forventes at leve op til at være kvinde, følge med i mode/trends/ intimbarbering osv. osv. men hvorfor kan vi ikke forvente det samme fra mændene? Jeg mener ikke der skal gåes i den modsatte grøft ..... men alt efter hvilken type I er og hvad I selv har lyst til, prøv tingene lidt af og find jeres identitet, tror det er der det halter lidt. I er sikkert blevet opdraget af en kvinde, haft kvindelige pædagoger og skolelærere, så kom kæresten/konen og I er aldrig rigtig blevet jer selv.

Jeg glæder mig til at I vil gå med ind og debatere emnet - jeg er jo også bare en kvinde med den forstand vi nu har på mænd.

Ingen kommentarer: